Corporate design
Yopples is op zoek naar een vertaling van de naam en merkwaarden naar een merkidentiteit met passende symboliek en communicatie.
Uitvraag voor ontwikkeling

Yopples heeft een uitvraag geformuleerd voor het ontwikkelen van de grafische en communicatieve positionering van Yopples, de nieuwe (internationaal georiënteerde) productnaam voor Vlakkies.

De ontwikkeling van het beeldmerk Vlakkies, alsmede de verpakkingen en website waren al eerder door ons ontwikkeld. Yopples wordt neergezet als internationale 'Brand' voor bouwspeelgoed voor kinderen maar ook als leermiddel ter stimulering van de 21ste eeuw vaardigheden.

Ontwikkeling internationaal trademark

  • Huisttijl, briefpapier, enveloppen en visitekaartjes
  • Ontwikkeling verpakking
  • Ontwikkeling PowerPoint template
  • Ontwikkeling website
  • Ontwikkeling advertentiemateriaal
  • Ontwikkeling persbericht template

YOPPLES RED
EXTREEM FUN & HAPPINESS

Yopples wordt neergezet als internationale 'Brand' voor bouwspeelgoed voor kinderen maar ook als leermiddel ter stimulering van de 21ste eeuw vaardigheden.

YOPPLES BLUE
21ste EEUW VAARDIGHEDEN

Kritisch denken, Creatief denken, Problemen oplossen, Computational thinking, Informatie vaardigheden, ICT-basis vaardigheden, Media wijsheid, Communiceren, Samenwerking, Sociale & culturele vaardigheden, Zelfregulering

YOPPLES GREEN
MERKWAARDEN
  1. Uitbundig
  2. Vrolijk
  3. Duurzaam
  4. Opvoedkundig
  5. Sociaal vaardig
Most promising concept for family fun
In speelgoedmagazine.nl uitgeroepen tot winnaar meest innovatie speelgoed van 2015
www.yopples.com

DO NOT DISTURB PLAYING YOPPLES